September 2010

Var inne på hälsokost idag för att köpa Omega 3-kapslar. Har hört att detta är bra för huden och jag har väldigt torr hud. En djungel bland alla dessa preparat och expediten sa att om man har så som jag har, (mycket finnar på hakan) tyder detta på hormonell obalans.  Detta ska man tydligen ta på allvar och söka läkare för så att man får rätt behandling. Det är kanske detta som spökar oss?

 

Tar kontakt med läkaren nu som vi kommit överens om då han vill kolla hur mycket jag gått ner i vikt. Jag har gått ner 7 kg vilket han faktiskt tyckte var bra. Men, det räcker ju inte. Jag har ju 11 kg kvar till en provrörsbehandling. Nu är det bara till att ge viktminskningen en extra kick. Ja, men hur då?

 

Mens som vanligt med PMS-symptom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0