Oktober 2010

Har läst om någon som provat ansiktszonterapi och fått hjälp med hormonell obalans som ofta står i vägen för en befruktning. Jag har även sett annonser om sådan behandling i olika syften. Trodde bara att det var en skön behandling, inte att det skulle hjälpa mot olika åkommor. Jag tror jag tar och provar.

 

Bokad behandling till slutet av oktober.  Spännande! Hon känner att jag har något problem med magen som har med matsmältningen att göra. (Ja , det kan ju vara hypotyreosen, underfunktion av sköldkörteln som skapar detta tillstånd). Hon känner även att jag har problem med hormonerna på något sätt. Det går att balansera med zonterapin.  Jag bokar ännu en tid för en ny behandling.

 

Mens fast med mindre PMS-symptom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0