Augusti 2010

Återvänder till promenader istället för jogging. Går ner 1 kg till och det är totalt nu 7 kg som jag gått ner av 18 kg. Jag måste gå ner dessa för att få en provrörsbehandling av landstinget. Funderar på att bekosta detta själv, men chanserna ökar vid viktnedgång så det är klart att vi vill gå ner ännu mer. LCHF, still going strong!

 

Känner av ägglossningen kraftigt. Det kanske man inte ska göra? Tänk om det är något fel på äggstockarna i alla fall? Och, så kan vi fortfarande inte se detta på VUL då läkaren inte kunde se det förra gången. Varför skulle han se det vid en andra undersökning? Ska jag våga tjata mig till ett andra VUL eller ska jag satsa på viktnedgången, det är ju trots allt vikten som ställer till det för mig enligt sjukvården. Orkar inte ta fajten. Nu blir det viktnedgång för hela slanten.

 

Mens som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0